Klantenservice

Mbs design
Kloosterpoort 84
1613 ET Grootebroek

Contact via Email: [email protected] 

Contact via de chat op facebook: www.facebook.com/mbsdesign 

 

1 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij uw thuis af te leveren. Mbs design streeft ernaar alle bestellingen binnen 2-5 werkdagen na ontvangst van de bestelling aan te bieden bij Post.nl.

2 Wat zijn de verzendkosten?

Brievenbuspost 4,25

Pakketpost: 6,95.


3 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Het artikel kan binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Stuur een mailtje met uw gegevens, ordernummer en reden naar  [email protected]

U dient wel met het onderstaande rekening te houden:

-          Het artikel moet nog voorzien zijn van alle originele labels.

-          Het artikel mag niet gedragen zijn.

-          Het artikel mag niet beschadigd zijn.

-          Deze voorwaarden gelden niet voor personaliseerde artikelen.

U dient retouren voldoende te frankeren. Niet gefrankeerde zendingen of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd.

Het retouradres is:

Mbs design
Kloosterpoort 84
1613 ET Grootebroek

Let op: de kosten en het risico van de retourzending zijn voor uw rekening.

4 Kan ik een artikel uit de sale retourneren?

Artikelen uit de sale kunnen binnen 7 dagen worden geretourneerd. 

Let op: artikelen met 50% korting kunnen niet worden geretourneerd!

5 Kan ik mijn bestelling omruilen?

Ja, u kunt uw bestelde product omruilen voor een andere maat, kleur of artikel. Meld via de e-mail dat u een artikel wilt ruilen.

Deze voorwaarden gelden niet voor gepersonaliseerde artikelen.

6 Worden de verzendkosten voor een retourzending vergoed?

De verzendkosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant. 

Let op: de kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant. 

7 Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Als de bestelling die u geplaatst heeft nog niet is verzonden, kunt u deze kosteloos annuleren. Om een bestelling te annuleren kunt u contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] Deze voorwaarden gelden niet voor gepersonaliseerde artikelen.

8 Zit ik direct vast aan mijn aankoop?

Nee, bij een aankoop op onze website is er sprake van herroepingsrecht. U hebt 7 dagen de tijd voordat de koop is gesloten. U hebt dus alle tijd om de aankoop goed te bekijken en te passen. Mocht het artikel toch tegenvallen of niet naar wens zijn, dan kunt u dit binnen de 14 dagen ruilen of retourneren. Onder de kopjes 3 "kan ik mijn bestelling retourneren" en 5 "kan ik mijn bestelling omruilen" staat uitgelegd wat u daarvoor moet doen. Deze voorwaarden gelden niet voor gepersonaliseerde artikelen.

9 Welke betaalmethoden accepteert www.mbsdesign.nl?

U kunt bij www.mbsdesign.nl via IDEAL en bankoverschrijving betalen.

10 Kan het gebeuren dat een artikel dat ik heb besteld niet meer op voorraad is?

Wij houden ons voorraadsysteem dagelijks bij. Het kan echter voorkomen dat een artikel niet is afgeboekt en op onze site nog wel op voorraad staat. Mocht dit gebeuren dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om een passende oplossing te zoeken. Wij kunnen het aankoopbedrag (en eventuele verzendkosten) terugstorten of kunt u een ander artikel uitzoeken.

11 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt op onze web shop een bestelling plaatsen door bij een product dat je wilt bestellen op de bestel button 'in winkelwagen plaatsen' te klikken. Door vervolgens rechtsboven op 'winkelwagen' te klikken, kom je in het bestelproces en doorloop je alle stappen om de bestelling af te ronden.Mocht u vragen hebben over het bestelproces dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via [email protected].

12 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van een geplaatste bestelling. Wat moet ik doen?

U kunt contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]

13 Ik heb een klacht, hoe moet ik mijn klacht indienen?

Wanneer u een klacht hebt over [email protected] of over een product dat je via onze website hebt gekocht, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen via e-mail. Uw klacht wordt door ons serieus genomen. Wij zullen u na ontvangst van de klacht binnen 24 uur schriftelijk (per e-mail) hier een bevestiging van geven. Wij zullen iedere klacht persoonlijk behandelen en u middels een door u gekozen medium op de hoogte houden, dit kan zijn per telefoon of e-mail. Wij staan u binnen 48 uur (op werkdagen) inhoudelijk te woord over uw klacht. 

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »